Monday, May 11, 2009

MAJLIS PENUTUP 'ENGLISH WEEK'

Pada 11 mei 2009, majlis penutup minggu bahasa inggeris telah dijalankan dan pemenang-pemenang juga telah diumumkan. Diharapkan minggu bahasa inggeris ini akan menambah baikkan tahap penggunaan bahasa inggeris yang sudah berkarat dalam kepala hotak masing-masing (kecuali kelas sains dan matematik)

walaupun bahasa inggeris adalah bahasa golongan penjajah (kepada anti penajajah), tetapi kita haruslah mempelajarinya kerana menuntut ilmu itu wajib bagi muslim (non-muslim pon wajib kut). Walaupun fardhu kifayah, namun fungsinya sangat besar didalam dunia globalisasi ini.

Seribu kemaafan dipohon kerana blog ini ditulis dalam bahasa melayu hal ini demikian kerana penulis juga mempunyai bahasa inggeris yang masih berkarat (english punya outhor x cari lagi).dan satu lagi laporan ini masih belum penuh kerana menunggu keputusan pemenang. insyaallah blogger blog ni akan mencari gambar2 menarik mengenai english week ni.



We authors still waiting the result of all event during the English Week. Any information and Pictures about the event are welcome to send to the authors. Please do send it to YM id: stokim7 or elnino_link1889 @ skype id marqkim.stiffler or bujang_alfongsuri.

Event Result:
Drama :
1. PISMP Math 2 (Romeo And Juliet Animal Version)
2. PISMP Kajian Sosial
3. PISMP PAI

No comments:

Post a Comment